Direktlänk till inlägg 11 september 2009

VILL NI HA NÅGOT GRATIS.........

Av Zabina Nelson - 11 september 2009 22:30

Hörre ni. Om ni tycker att ni behöver fylla på era grå hår, fördjupa era rynkor, bli svart under ögonen, ha ständigt sömnbrist, inte hinna med det vanliga som skall göras, dåligt samvete för dom övriga ,fam, hundar , sina vänner. JA då skall ni skaffa valpar.

För då får ni allt detta gratis!!!!!

Å detta är nog bara början. Undrar hur jag ser ut on 4-5 veckor. Kanske man får lägga in sej någonstans.

Inte nog med det,  kanske man inte hittar några bra valpfamiljer. Ja då blir det kris litevarstans.

Men lite kul har jag att se framåt till. Min granne i Rogsta C.J  vi har åkt till Stora Stockholm några gånger.

Ni som inte vet ...! Då kan vi snacka stor Hundutställning 2 dagar i Dec. Ca 10 000 minst hundar,  dä ni ä grejer de .

Stora plånboken skall med. Planen var att vi skulle ligga 2 nätter på hotell å mysa. Men som det ser ut på våra hemmafonter så är det inte läge för det. C.J  har en hel flock. likaså jag just nu. Å hundvakter till så många växer inte på träd. Vi får ta hotellet nästa år kanske , vem vet.

Som ni säkert har märkt är inte stavning min starka sida, men vad gör det, kunnde ha varit värre saker.

Kanske man skulle rensa hårddisken ( min hjärna menar jag ) fast då är risken att det som finns försvinner å då skulle inte jag vara jag

Zally och valpar mår bra. Bytte till större valplåda i går alla verkar trivas.

SÅÅÅÅÅ kul att så många skriver i min gästbok,  det värmer på riktigt . BUGAR Å TACKAR

Lelle fick hasta till posten åt mej i går em. det har kommit ett paket från ROYAL CANIN dom bjuder på ett litet kitt m. 2 kg valpfoder en filt väska lite info . ( till varje valp ) Det tycker jag är generöst. inget annat foder företag gör det vad jag vet

Nu blev det något konstigt all text blev så litet .Jag gjorde inget......undrar hur det kommer att se ut kanske ni inte kan läsa allt jag kämpat med.

syns en annan dag Z

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zabina Nelson - 16 juni 2011 23:54

   I bland tar det lite tid innan lusten faller på att picka ner några rader....så blev det denna gång   Om ni kommer ihåg så var vi (4 fruntimmer å hund) på turne för nån vecka sen,     Fredagmorgon kommer Maud & Carola farande(handväska å pl...

Av Zabina Nelson - 25 maj 2011 16:20

Fyra fruntimmer & en  hund drar iväg på vår tradition. Hundutställning i Österbybruk,vad jag har väntat på denna helg. Fredag morgon tar vi vårt pick å pack å drar,fika efter vägen är ett måste,vi far inte så många mil innan tar första stoppet...

Av Zabina Nelson - 14 maj 2011 12:16

        Luften har visst gått ur mig efter  valpflytt.       n  Här kommer lite info om tolvveckors vikt å lite bilder från dom som jag träffat i veckan å fått lite info.      mini ZAlly Hudik  2400g  röd Bea Hudik          1900...

Av Zabina Nelson - 25 april 2011 21:29

                          Har haft en kanon påsk med god mat mycke sol Hundar sprungit på stranden vissa badade men mina bara tog fotbad,det är jag glad för.lite bilder från en av stranden bus..       ISAK & BALOO badar ZALLY,WIGGO hittat ...

Av Zabina Nelson - 18 april 2011 23:12

Nu har min dator blivit kry,Tack Jimmy & Janis              Vad tiden går...snart 2 veckor har gått sen våra valpar flyttat till sina nya familjer. Har pratat/mailat med alla,några valpar är lugna några med mer bus i....   Här kommer lite got...

Ovido - Quiz & Flashcards