Alla inlägg den 14 september 2009

Av Zabina Nelson - 14 september 2009 19:30

" Alla " har varit i sina husvagnar i helgen. Vet att nån kommer att säga ,

( Som man bäddar får man ligga ,)

Saknar i allafall mina änglatrumpeter som säkert blommar för fullt å att känna havet & allt folk .

Undrar just om man skall ta hela flocken till husvagnen om nåra veckor , typ 10 dogs jag å gubben,,,,,Lelle vet inte nått om dessa tankar. Kaben blir som enda stor pissåvalplåda , vad tror ni om det. Kanske L åker på en infarkt om jag talar om hur jag tänkt . Skall nog inte göra så , synd om han inte kan fira sin födelsedag å måste ligga på sjukan . Fast jag kan ha kalas för honom i husv. god middag en liten virre ,vin så kanske han inte märker att alla ä mä .....

Pratade med K.F i går nyss hemkommen från Spanien Torrveija eft. 14 dag. ( 28 grader i vattnet,  min favorit temp ) På Hölick ligger snittet på max  på 8-13 g på sommaren jag badar aldrig där .Har saknat våra prat å fika stunder , kan inte förstå att hon kan vara utan mej så länge (hm hm hon har nog haft sem från det ena å andra ) Ja Ja i allafall hadde jag turen att få följa med förra hösten till deras super mysiga lägenhet .15 sep är det ett år sen . Skulle önska att hon vill ha mej med nån fler gång . Den som lever får se .

JI & Sti gått m. vovvarna vilken toppen hjälp jag har .Sen gjorde jag å Molly det som vi gillar tog en soffliggarmys å då låg matte på ++++,

Så här långt hadde jag skrivit i går , Ja ni vet vad som hände...ni ska veta  hur nära det var att min hjärna brann upp å att skithögen åkte ut genom köksfönstret , inge mer prat om detta .

Ja svampen inte blev det mycket kvar sen den blåst å torkat bort . Skall ätas med andakt .

På tal om stavning så finns det inget rättstavnings prog. till denna sida .

Så ni får leva med alla mina stavfel , så det så

Måndag:

sov över i morse min kl. ringer 04.20 inte konstigt att man inte är på alerten då + att jag är skit dålig på att lägga mig i tid . komm på jobbet vid 7 börjar 6

Sen fick jag fika hos K. F + preset till Wiggo å en till mej. å lite annat som jag skickat efter .

Tack för det Wiggo hälsar å tackar 

syns en annan dag Z 

gick lite smidigare i kväll det var tur det annars så har det inte blitt nått mer

Se nu har jag hittat knappen för kommentarer skriv gärna nått där.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards