Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

SÖNDAG med sol.

Av Zabina Nelson - 27 februari 2011 12:34

           Allt lunkar på,valpar växer å frodas,rör på sig .  

                   Zally har full koll på sina hjärtegryn  


Lelle å jag har investerat i en ny kamera.....som jag inte kan med ÄNNNNN.

  Filmkamera å stillbild,får väl se om jag har tålamod att lära mig finesserna.

        


   Här kommer lite gamla bilder på föräldrar till valparna   


            Mamma Zally Shih Tzu

                      Pappa Wiggo Yorkshireterrier.  


     Zally en otroligt snäll & trevlig hund,en liten primadonna vart hon är,en pratglad Shih Tzu på 5 år gillar folk å fä.Talar om vart skåpet ska stå om man inte uppför sig i flocken.Är inte så promenadglad tycker att det räcker att ta en tur å göra sina behov.


  Wiggo en kille som kommer överens med dom flesta.En spillevink som vill veta vad som händer runtomkring.Han har blivit 2 år.

Gillar tikar dä ä gräjer det tror jag W tänker.

Han är nöjd med både långa å korta prommisar,han gillar läget med det som bjuds.

  Kommer nog att trivas som fisken i vattnet när han får börja busa med sina valpar om nån vecka.Ska bli så kul att ev "filma det" om jag nu lärt mig det innan dess   

Söndag ja nu väntar tvättstugan,nyss städat hos valpar,rätt mycket kizz dom får ur sig.haha

Slutet av nästa vecka kommer det lite folk som är ev intresserad av valp,så nu håller vi tumme å tazz att vi finner hem till dom små liven,att man tänkt fler än en gång över valpköpet,så man slipper omplaceringar i framtiden,för det gör så ont i mitt hjärtanär det händer.

´Ha det gott

Hörs en annan dag.  

 
 
Brittis

Brittis

28 februari 2011 07:37

Jösses vad tiden går fort 5 år!!!!
Blir kul med film och nya bilder, ha det gött i stan
Kramiz från landet

http://www.puppymix

 
Ingen bild

alviks

6 mars 2011 13:43

hej
vill bara säga vilka fina hundar du har.
man blir ganska sugen på en valp.
vi får väl se.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zabina Nelson - 16 juni 2011 23:54

   I bland tar det lite tid innan lusten faller på att picka ner några rader....så blev det denna gång   Om ni kommer ihåg så var vi (4 fruntimmer å hund) på turne för nån vecka sen,     Fredagmorgon kommer Maud & Carola farande(handväska å pl...

Av Zabina Nelson - 25 maj 2011 16:20

Fyra fruntimmer & en  hund drar iväg på vår tradition. Hundutställning i Österbybruk,vad jag har väntat på denna helg. Fredag morgon tar vi vårt pick å pack å drar,fika efter vägen är ett måste,vi far inte så många mil innan tar första stoppet...

Av Zabina Nelson - 14 maj 2011 12:16

        Luften har visst gått ur mig efter  valpflytt.       n  Här kommer lite info om tolvveckors vikt å lite bilder från dom som jag träffat i veckan å fått lite info.      mini ZAlly Hudik  2400g  röd Bea Hudik          1900...

Av Zabina Nelson - 25 april 2011 21:29

                          Har haft en kanon påsk med god mat mycke sol Hundar sprungit på stranden vissa badade men mina bara tog fotbad,det är jag glad för.lite bilder från en av stranden bus..       ISAK & BALOO badar ZALLY,WIGGO hittat ...

Av Zabina Nelson - 18 april 2011 23:12

Nu har min dator blivit kry,Tack Jimmy & Janis              Vad tiden går...snart 2 veckor har gått sen våra valpar flyttat till sina nya familjer. Har pratat/mailat med alla,några valpar är lugna några med mer bus i....   Här kommer lite got...

Ovido - Quiz & Flashcards