Alla inlägg den 2 september 2009

Av Zabina Nelson - 2 september 2009 12:15

Jag är nog en rätt lyxig person. Jag har en fin familj jobb,många goda vänner,egen webmaster trimmare till hundarna handler på utsällning mm.

På tal om utställ.,så gillar jag att vara å titta, men att stå där  i ringen är inget för mig. Jag är en  sån dåligförlorare.

Tycker i grund å botten att hundutsällning är godtyckligt.... ena helgen säger en domare så, andra helgen är det si...  Men som sagt så är det ,,,,  förra helgen var jag å Susanne (handler) på Hundens Dag i Hudiksvall (min första utsäll.med egen hund). Ni kan tro vad så snygg vi gjorde Wiggo.

Den första domaren tyckte som oss. Fick HP  BIR valp.

Fick sen sitta snällt å vänta i timmar tills finalen började. Sen åkte vi ut med buller å bång. Så var det med det.

Men lite sugen är jag nog allt. För på Söndag bär det av till Högbo på utställ.

Fulla bilen med hundar folk, vagnar tält ryggsäckar m. fika inte får vi glömma beauty boxen m. kammar borstar rosetter mm. skriver eft helgen om det blev pannkaka av allt eller...

I hegen är det Marknad i Glada Hudik, så dit skall man en sväng. kålsoppa skall ätas  med vänner till kvällen. sen bär det av på marknaden kanske blir det shoping .....som ni vet så skriver å gör på mitt sätt. Z

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards