Alla inlägg den 12 september 2009

Av Zabina Nelson - 12 september 2009 22:45

Jag gillar torktummlare, men i går gjorde jag ett misstag. In med all tvätt i tummlaren , i vanliga fall kör jag en stund , ut med det som skall på galge eller hängas i t-skåpet , resten körs färdigt i tummlaren . Men icke i dag då skulle det stressas på . Full fräs från början , vet inte hur jag tänkte men så blev det. Skickade ner Lelle till kvällen för att hämta tvätten. Sagt å gjort , ropade i trappen , glömm inte att göra rent filtret. ( hör till saken att vi delar tvättstuga m. 5 lägenheter,jag tycker att det är skit snuskigt att göra rent efter andra i tvättstugan ) L å tvättkassen kom upp , allt i en stor torkad knöl. Men va i HELV..... han är 50+++   Å inte begriper bättre . Alla vet vell att man viker tvätten innan man bär upp den från tvättstugan... dessutom frågade jag tog du filtret..  svar - Nej. ner igen

Sen ser jag nya vaxduken som jag haft på mitt hemgjorda trimbord , den ser ut som en svart smält sopsäck . ATTANS . Det var sista biten på rullen jag köpte för några veckor sedan.

På TV å tidningar pratar man ofta om curling föräldrar. Jag har nog varit ( är ) en sån, tydligen även en curling fru . OJ OJ OJ  man har mycket kvar att lära både HERR och FRU N.

Lite om dagen . Var till B på valpträff , det har hon varje år för sina valpköpare. Tips runda , korvgrillning , å mycket hund prat. Kul att många kom , fick lära känna några nya människor det är alltid kul .

Molly å Wiggo var med. Molly tycker det är pest å pina på tillställningar .Hon vill helst vara själv m. mej  jimmy å stina  eller Annis ( sover där i bland när Annis blir hundsugen ) . Men Wiggo han betedde sig som han vunnit högsta vinsten . Han var överallt , fick sig en å annan utskällning , men han viftade på svansen å var glad än då ( kanske inte han förstår hundspråket än ) + att det var ett helt gäng brudar som löpte . Dom var inne ,men tror ni att det hjälpte på denna herre . Han hadde full koll på vart tjejerna va HAN är en riktig DON JUAN ( kanske nå nappar nån dag tänker wiggo ,  lite snygg är jag väll  , fast man luktar lite pink i mellanåt )

slut på denna lördag

hörs en annan dag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards