Alla inlägg den 9 september 2009

Av Zabina Nelson - 9 september 2009 21:45

Svamparna som jag rensade i går, skulle smarta jag torka (trodde att man skulle spara tid) .

Ställde ut dom på balkonggolvet (hör till saken att det blåste storm här i dag) men på golvet blir det nog bra .... men nästa gång jag gick ut på vår minimala balkongen, vad ser jag 1/3 av svampen BORTA MED VINDEN. Inte kul alls. Så var det med det. Som ni vet gör jag alltid på mitt sätt, som inte är rätt alla gånger. Inge mer prat om detta.

Fyyy så Wiggo luktar pink dom senaste dagarna, fast jag duchar underedet titt som tätt. Någon sa att han börjar bli könsmogen. Ja det blir bra det,

Molly löper framåt jul å då ni får vi se om denna fräs jänta tänker släppa till. I sommar när hon löpte, fick ingen komma i närheten  av bakdelen.

STOPP vänta nuuu... Zabina, ta nu en sak i taget, du har valplådan full....

(Det var fönuftet som hojtade till) Ja nu tar vi å lugnar ner oss (som jag brukar säga logna ner dej nu)

Dålig ordning å rörigt det är jag det. Men nu tror jag det är värre än vanligt. Fre kväll min klocka även Wiggos hårborste bara BORTA (vågar inte tala om vad en ny kostar , då tror ni det har pelat ur på riktigt) å utifall Lelle läser detta .

Fick ett sms från Anna T på onsdag du har glömmt din klocka här. va bra då .

Sonen å fjälla ville bjuda på mat i dag. Ja va gott.. sånt gillar jag (Dom skämmer bort oss till tusen) Alltid god mat å  ofta NÅTT NY BAKAT. I våran fam är det tvärtom . Och vad ser jag när jag kommer dit Borst skrället som jag nästan inte kunnat sova för. J och S hjälper mig jätte ofta m. hundarna inte så konstigt att den hamnat där. Kanske jag är lite normal i alla fall fast jag slarvar m. grejor.

Hörs en annan dag Z

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards