Alla inlägg den 3 september 2009

Av Zabina Nelson - 3 september 2009 17:30

Så vi får se hur detta kommer att funka för mig (data är ju inte riktigt min grej),men jag skall prova iallafall.

Ett stort tack till Anna Nolen som hjälper mig med detta,utan henne så har jag nog inte kommit hit.

Men du Anna slappna nu inte av, för det här är bara början. Du vet jag å dataren kommer nog att ropa på hjäääälp då och då.

Och vem är jag då.kvinna 50+  bor i Hudiksvall,man å 2 barn ,som är utflugna (inte maken än i allafall bara grabbarna). Samt mina hundar Zally Shih-tzu, Molly Yorkshireterrier,å lillaWiggo Yorkshireterrier.

28/8 fick Zally 7st valpar,3 tjejer 4 killar.alla mår bra.Fast Zally å jag har inte hämtat oss riktigt än,att det blev så många kom som en chock,ultraljudet som vi var på dygn 28 visade 3 ev 4 valpar....

pappan till valparna är en super trevlig chihuahua.kommer bilder på alla hundar snart (kan inte lägga in bilder själv) men Anna hjälper mig nog säkert till veckan.

Det ringde precis en kompis, å hon erbjöd oss bravo hundfoder som vi skulle få hämta till kvällen,zally är lite dålig i magen å inte så matfrisk. Så nu hoppas hon blir sugen på denna delikatess. I går var jag på djurkliniken å köpte blötmat (burk) men lilla gumman gillade inte den, tyvärr.Men nu ska det nog bli bra med magen.

Valparna har fördubblat sin vikt på 6 dygn. Dom börjar att röra på sig i valplådan , kravlar runt å bökar. Nu skall zallygänget ducha .

Detta var min första dag som bloggare,har ingen aning om och hur det skall vara,men jag gör på mitt sätt.z


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards