Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Gokväll/gonatt /gomorron

Av Zabina Nelson - 24 mars 2011 22:31

  På er alla som gluttar in på min blogg.

 Fullt sjå att fota å filma,behöver bara knäppa i gång kameran så är linsen full i nosar.

Bara för er att glömma, att det skall bli några bra bilder å filmer.

Går ej att få alla på samma bild eller film.

Skall försöka foto var & en i helgen,om jag får hjälp...

Känns nästan som en myggsvärm.....  kommer farande. 


Här kommer lite av varje, i varierande kvalitet.

  Matskålen vill alla stå i.

  Jag vill komma upp i knä.   Linslusar av värsta sorten hahaha.

                                  


 
 Pappa Wiggo blir jagad av alla valpar.    

                       

  Undrar hur många pussar jag kommer att få i min nya familj..                            Fullrulle       
 Hej å hå,blev visst en mörk film detta,så det kan bli.. 
    Så här ser det ut efter bus & lekstund,alla SOVER SÖTT.        5 sötnosar ligger i kojan,3 på fällen.


5

     5st valpar sover i varierande ställning inne i kojan..     Undrar just vad som händer på andra sidan.....   Hur gullig får man va.   Charmtroll är hela gänget.   Herre jösses va hon håller på med maniken hela tiden (matte)                     

Vikter 6 veckor


Blå=    1139g  hane  (flyttar till Iggesund)

Grön=  1080g hane

Röd=    1147g    tik  (flyttar inom Hudik)

Guld=   1409g  tik

Rosa=   1144g  tik   (stannar i Hudik)

Orange=1308g tik   (drar till Östersund)

Silver= 1300g hane

Gul=     1231g     tik


Nu ska städtanten i husållet natta dom små,svabba golvet i köket,

gå på kizzsväng med dom stora gryna..  


HA en bra helg

        



  Skriv gärna nåt på kommentarer....

  

   

 
 
Brittis

Brittis

25 mars 2011 06:45

Herre gud såååå söta små gryn.
Pappa Wiggo får igen för gammal ost, när han blir jagad hi hi.
Hörs och syns
Hela gänget från landet

http://www.puppymix.se

 
Ingen bild

Agneta

25 mars 2011 08:50

De är ju såååå söta så man smälter totalt =)

Kraaaam fårn mig och Zippopojken =)))

 
Ingen bild

Karin&Ita

25 mars 2011 11:54

Man ska ju helst inte titta på dessa och absolut inte sitta och gosa med dom för då är man såld...man får intala sig själv: ska inte köpa, ska inte köpa, ska inte köpa (men jag VIIIIILLLLL)
ska inte , ska inte ska inte.....puss på nosarna!!

 
Zally å matte

Zally å matte

25 mars 2011 23:54

*Ja nog får Wiggo vad han tål,hohoho

*Jag smälter åxå mellan mopptork....

*K:klart att man ska gosa ,mysa, inte tänka...jag skojar...lite fast jag tycker nog att du/ni Camilla ska fnula med tanken,tänk på mig åxå,skulle jag få gosa,mysa men inte tänka.HAHAHAHAHA Bra tanke va.

http://www.wggo.hundbenet.se

 
Ingen bild

S

30 mars 2011 08:01

Fina valpar,skulle vilja ta hem alla.
Otroligt söta som små nallebjörnar.
Lycka till.

 
keke

keke

6 april 2011 13:31

så underbart fina

http://www.hemtrevnad.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zabina Nelson - 16 juni 2011 23:54

   I bland tar det lite tid innan lusten faller på att picka ner några rader....så blev det denna gång   Om ni kommer ihåg så var vi (4 fruntimmer å hund) på turne för nån vecka sen,     Fredagmorgon kommer Maud & Carola farande(handväska å pl...

Av Zabina Nelson - 25 maj 2011 16:20

Fyra fruntimmer & en  hund drar iväg på vår tradition. Hundutställning i Österbybruk,vad jag har väntat på denna helg. Fredag morgon tar vi vårt pick å pack å drar,fika efter vägen är ett måste,vi far inte så många mil innan tar första stoppet...

Av Zabina Nelson - 14 maj 2011 12:16

        Luften har visst gått ur mig efter  valpflytt.       n  Här kommer lite info om tolvveckors vikt å lite bilder från dom som jag träffat i veckan å fått lite info.      mini ZAlly Hudik  2400g  röd Bea Hudik          1900...

Av Zabina Nelson - 25 april 2011 21:29

                          Har haft en kanon påsk med god mat mycke sol Hundar sprungit på stranden vissa badade men mina bara tog fotbad,det är jag glad för.lite bilder från en av stranden bus..       ISAK & BALOO badar ZALLY,WIGGO hittat ...

Av Zabina Nelson - 18 april 2011 23:12

Nu har min dator blivit kry,Tack Jimmy & Janis              Vad tiden går...snart 2 veckor har gått sen våra valpar flyttat till sina nya familjer. Har pratat/mailat med alla,några valpar är lugna några med mer bus i....   Här kommer lite got...

Ovido - Quiz & Flashcards