Alla inlägg den 6 september 2009

Av Zabina Nelson - 6 september 2009 19:45

Shoping blev det... lite av varje... på marknaden.

Kålsoppan var toppen som Vesslan - Carola och maken Bengan kokat ihop å tagit till staden.

Det var så trevligt så att Kringen  hoppade över crusing i Hudik denna kväll. Nu hoppas vi detta blir en tradition.

Sent lör-kväll blev det en tripp till trimmar - Anna T , bad fön å plattång stilig värre inför morgondagen.

Tidigt Sönmorgon m. fullpackad bil for vi till Högbo.  Regn på vägen ner inte kul m. långhårs hundar,  men när vi kom fram var vädret bra.  molnigt men inget regn på hela dagen.

Matakovic Bojan Kroatien var domare för Yorkarna . I min enfald trodde jag att det var en kvinna men icke.  En snygging travade in.

Det fejades bra med päls å rosett på Wiggo som inte riktigt är bekväm i rollen.  Handler - Susanne trimmare - Anna T jobbade på,  inte lätt med en hund som inte vill stå sill och ruskar sig hela tiden sånt, går inte för sig säger flickorna.  Anna tycker vi borde träna på att gå i koppel, han är lite yster inne i ringen,( i ärlighetensnamn är han inte bättre i vardagen heller )  Men det är mitt fel ingen annan... ska ta åt mig det.

Summan äv kardemumman denna söndag i september blev det ett , 1 Pris HP och BIM.Inte illa pinkat va.

Förra helgen i Hudik blev det HP BIR.

Men nu dröjer det nog innan eller om vi skall i väg något mer.

Vi får se..... Kul var det å va med på denna resa .......

STOR KRAM Å TACK TILL SUSANNE OCH ANNA T som grejat detta åt Wiggo å mej.

Ganska trött var vi när vi kom hem ( Wiggo har jag inte sett på 2 tim ligger nog å drömmer om dagen )

Gubben skött sig bra , tagit hand om Zally å alla valpar.

Molly hadde turen att Annis hämtade henne och dom åkte till skogen å plockade svamp.  Annis tyckte att hon såg lite besvärad ut , där i skogen . Ska vi vara riktigt ärliga gillar Molly asfalt bättre. Mys i soffan med matte , ( vi är ganska lika, hett humör å lata ) . Jag hörde att dom haft lite soffliggarmys senare på em. Så då såg hon nog ganska nöjd ut med bena rakt upp i luften å nån pillade henne på magen.

Tack å kram till alla som grejat så jag å Wiggo kunnat fara i väg på detta "ÄVENTYR" z


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards