Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Zabina Nelson - 25 maj 2011 16:20

Fyra fruntimmer & en  hund drar iväg på vår tradition.

Hundutställning i Österbybruk,vad jag har väntat på denna helg.

Fredag morgon tar vi vårt pick å pack å drar,fika efter vägen är ett måste,vi far inte så många mil innan tar första stoppet.....slurk kaffeeee

 Sen   som gäller i några....timmar i Valbo.

Några kassar ska vi nog få ihop,vi brukar inte va så knussliga på den fronten.

Sen är det Simbadetscamping som vi styr kosan mot.

    Nu hoppas vi att Carola gjort sin läxa som fotograf....

På lördagen ska vi mingla runt å mysa är tanken (om nu inte rengnet ska strila ner) då blir det mingel med regnkläder som gäller...




Pixi skall ställas på söndag,så lörkvällen blir det lite pyssel med det lilla livet.   Hoppas på en ljumkväll för "flickornas skull" sist fick dom sitta ute å frysa när jag gjorde grooming på hundar,fast nu har vi slagit till å bokat en större stuga..


Har investerat i en golvfön som underlättar livet med pälshundar.

www.4dogs.se


 

Nu är det till att snygga upp dom andra fyrbenta innan dom skall ut på kollo i helgen.

 Stort fång blommor till mina snälla grannar på gatan som ställer upp som hundvakt ,när jag ska ut & fröjda.


  Höres efter helgen om jag nu har något att berätta ,den som lever får se.



(är nog bäst att beställa väckning av brudarna så man inte ligger på sötaörat på fremorgon)

   

Ovido - Quiz & Flashcards