Alla inlägg den 25 april 2011

Av Zabina Nelson - 25 april 2011 21:29

                         

Har haft en kanon påsk med god mat mycke sol

Hundar sprungit på stranden vissa badade men mina bara tog fotbad,det är jag glad för.lite bilder från en av stranden bus..

      ISAK & BALOO badar ZALLY,WIGGO hittat nått som luktar godisgott...

  Sen så rullade sig alla fyrbeningar i detta.....glad att dom är klippta vid dessa tillfällen....PIXI kvar i staden som tur var,hur skulle hon sett ut efter en sån här piling...

      Lite Ögongodis från HÖLICK.

        Snart så ligger vi å lapar sol på detta stället.

    Zally har kommit i fin form,tom busar runt,springer eft pinnar....inte varje dag Primadonnan gör nåt sånt överilat...hon måste ju ha koll så att dom andra håller sig i skinnet.

  JAG VILL HA DIN PINNE ISAK,men jag törs inte ta den....hur ska jag kunna lura till mig den tro.

        husvagn solstol är lisa för själen.

   


Ovido - Quiz & Flashcards