Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Zabina Nelson - 19 januari 2011 21:08

                   

 

Å så seg jag varit i dag,fryser å känner mig tung i kroppen.

Annars så rullar det på som vanligt.....lite småtråkigt

Fixat lite i "skräprummet" mer kvar att fixa med,men det får bli en annan dag....  

 

Varit på kurs i kväll Hundägarutbildning            

Repeterade lite genitik/avelsboken & pratade om kommande kurs .

- Valpnings boken skall vi göra nu på vårterminen.....Jag skulle ha gått denna kurs i höstas men tyvärr kan man inte välja utan det går efter tågordning.

JaJa så är det,finns många tomma celler i knopeken att fylla på med lite fakta.

 

   Lelle har varit å tittat till husvagnen i kväll,den stog kvar,med snö igen på...bara att spada i väg snö igen.

 

Alla mina hundar mår bra,dom dräktiga håller på att äta mig ur huset.

Svårt att inte ge när dom kraffsar i skålen/eller på skåpet efter mer mat.

 

   Zally har varit på "salong AnnaT" hon blev så söt med en kort lättskött frilla,tycker jag i allafall.

 

Nä nu får det va nog för i dag på dett forum

Höres en annan dag....

     

 

Ovido - Quiz & Flashcards