Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Hello folk å fä

Av Zabina Nelson - 19 november 2010 09:08

Förr hände det att jag duchade i schampo men så läste jag på ettiketten "För extra volym och fyllighet" -skit liksom! inte
konstigt man går upp i vikt! Så nu har jag börjat duscha i diskmedel! "Tar bort även det svåraste fett" så enkelt och gott
 med hela stora godisskålen och sen lite Yes på magen... nemas problemas
 
   Inget roligt har hänt,känner att det inte finns så mycket att picka ner i bloggen.
 
Höglöp i trappen,Wiggo har jätte jobbigt.  
 
Skulle goggla på lite bilder på klippta yorkar å få lite ide om klippning,vad händer man blir sittande i timtal vid dataren...  
Jag har lånat lite smått å gott som jag kanske lägger ut så ni som inte kan skriva ,kan glutta lite håll till godo.oj då blev en stor å en liten...
            Skoj att hitta å kunna ladda upp,en bravur till mig,för det har jag inte kunnat tidigare...man lär så länge man lever har nån klok människa sagt....
 
Nu nalkas det "tjejfest" beautyboxen skall packas till matte denna gång,å med div.  
Ska fixa nått gått till glöggen,vad händer får tag i ett gott recept,kladdar å knåpar ihop.
Man måste ju provsmak....betyder slut i burken  
Fick göra en ny satts i går som ligger i kylen,i väntan på att gräddas...ni förstår varför ...annars blir det inget kvar till glöggen.
 
   KICKIS SNACKS
ca 30st
2 dl cashewnötter/hackas grovt
2 dl vetemjöl
1 1/2 dl parmensanost/riven
100g smör,rumstemp
BLANDA ALLT
 
Rulla till 2 längder ca 35cm
Låt ligga i kylen ica 1 tim
Skär 1cm skivor eller lite mindre.
Grädda gyllenbrun,ca 10 min i 200*
Servera med en liten klick mjukost tex vitlök eller det ni gillar
 
  Sen gott folk bör ni duscha i YESdiskmedel varje dag fram till jul....
 
Ha en bra dag/helg
  
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zabina Nelson - 16 juni 2011 23:54

   I bland tar det lite tid innan lusten faller på att picka ner några rader....så blev det denna gång   Om ni kommer ihåg så var vi (4 fruntimmer å hund) på turne för nån vecka sen,     Fredagmorgon kommer Maud & Carola farande(handväska å pl...

Av Zabina Nelson - 25 maj 2011 16:20

Fyra fruntimmer & en  hund drar iväg på vår tradition. Hundutställning i Österbybruk,vad jag har väntat på denna helg. Fredag morgon tar vi vårt pick å pack å drar,fika efter vägen är ett måste,vi far inte så många mil innan tar första stoppet...

Av Zabina Nelson - 14 maj 2011 12:16

        Luften har visst gått ur mig efter  valpflytt.       n  Här kommer lite info om tolvveckors vikt å lite bilder från dom som jag träffat i veckan å fått lite info.      mini ZAlly Hudik  2400g  röd Bea Hudik          1900...

Av Zabina Nelson - 25 april 2011 21:29

                          Har haft en kanon påsk med god mat mycke sol Hundar sprungit på stranden vissa badade men mina bara tog fotbad,det är jag glad för.lite bilder från en av stranden bus..       ISAK & BALOO badar ZALLY,WIGGO hittat ...

Av Zabina Nelson - 18 april 2011 23:12

Nu har min dator blivit kry,Tack Jimmy & Janis              Vad tiden går...snart 2 veckor har gått sen våra valpar flyttat till sina nya familjer. Har pratat/mailat med alla,några valpar är lugna några med mer bus i....   Här kommer lite got...

Ovido - Quiz & Flashcards