Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Söndag

Av Zabina Nelson - 7 november 2010 11:19

   Söndag igen.

Kvarterskrogen i går ,momsat å momsat med trevligt sällskap.  

 

Prommenad nu på fm,stormade rätt bra,hundar gillar blåsten så länge man går på annars så dessa underull lösa rätt frusna.

 

Ninni (hölick granne) & jag har börjat spela på trav...förra helgen var det jag som spelade,gick åt  pipsvängen 2 rätt,men nu sööre denna helg spelade Ninni, 5 rätt TJOLLAHOPP till oss en" liten" slant å lägga i potten.  

 

I veckan fick jag en inbjudan till fest nästa helg ,så här såg mailet ut ,så påhittigt tycker jag

 

Hällåo tjejer !


Nu tycker jag att det var längesedan vi hade en riktig tjejfest…


Och därför så tänker jag ha en sån  ………. GLÖGG med tillbehör ute vid eldkorgen

och att stå ute då blir man lite frusen ………..BASTU med tillbehör nere i källaren

och då blir man lite sugen i magen…………….MAT med tillbehör uppe i köket

och sen blir man lite sötsugen …………………KAFFE med tillbehör i  soffan

och då behöver man röra på sig ………………..ROCKA loss till gamla och nya godingar så höftkulorna, ischiasen och ryggstelheten släpper  J

och då behöver man lite sköna kläder …………LÖSÅLEDIG är klädkoden



Och då låter det ju som om vi skulle vara ett gäng på  85+   MEN DET ÄR VI INTE !!  BARA LITE  SCHLITEN …  ibland


Alltså … , HUDIK


              LÖRDAG DEN 20 november

              KL. 18.00

Jag var rätt snabb å tacka ja,för dett kan man inte bara missa,dessutom att träffa nytt folk å surra med.

Ska bli skit kul Karin.  


Ja ha vad ska man nu hitta på,en hel lista att beta av om lusten faller på....

Lite grooming på Pixi ligger fösrst på listan,Wiggo fick en duvning i går em.sen är nog lusten slut kan jag tänka mig  


Höres en anna dag Z

  


 

 
 
Ingen bild

Karin&Ita

10 november 2010 23:02

Sånnahär gånger, vid snökaos alltstå, önskar man att man skulle bo i lägenhet högst upp utan vaktmästartjänst:) i morse var bägge våra bilar igenplogade ute på trottoaren pga att carport-bygget står still... hantverkare!?!? byggmästarn är på teneriffa!?!? iaf så blir det nog en rolig fest den 20de, och eftersom du erbjöd dig Z får du ordna med lite momms till glöggen. Gonatt !!

 
Keke

Keke

11 november 2010 21:10

Tunikan finns hemma

http://www.hemtrevnad.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zabina Nelson - 16 juni 2011 23:54

   I bland tar det lite tid innan lusten faller på att picka ner några rader....så blev det denna gång   Om ni kommer ihåg så var vi (4 fruntimmer å hund) på turne för nån vecka sen,     Fredagmorgon kommer Maud & Carola farande(handväska å pl...

Av Zabina Nelson - 25 maj 2011 16:20

Fyra fruntimmer & en  hund drar iväg på vår tradition. Hundutställning i Österbybruk,vad jag har väntat på denna helg. Fredag morgon tar vi vårt pick å pack å drar,fika efter vägen är ett måste,vi far inte så många mil innan tar första stoppet...

Av Zabina Nelson - 14 maj 2011 12:16

        Luften har visst gått ur mig efter  valpflytt.       n  Här kommer lite info om tolvveckors vikt å lite bilder från dom som jag träffat i veckan å fått lite info.      mini ZAlly Hudik  2400g  röd Bea Hudik          1900...

Av Zabina Nelson - 25 april 2011 21:29

                          Har haft en kanon påsk med god mat mycke sol Hundar sprungit på stranden vissa badade men mina bara tog fotbad,det är jag glad för.lite bilder från en av stranden bus..       ISAK & BALOO badar ZALLY,WIGGO hittat ...

Av Zabina Nelson - 18 april 2011 23:12

Nu har min dator blivit kry,Tack Jimmy & Janis              Vad tiden går...snart 2 veckor har gått sen våra valpar flyttat till sina nya familjer. Har pratat/mailat med alla,några valpar är lugna några med mer bus i....   Här kommer lite got...

Ovido - Quiz & Flashcards