Direktlänk till inlägg 2 november 2010

TISDAG

Av Zabina Nelson - 2 november 2010 19:19

"Åretsnobelpris i fysiologi eller medicin borde naturligtvis ha gått till Fredrik Reinfeldt för hans upptäckt att inga sjukdomar behöver vara längre än ett år - en upptäckt som saknar motstycke i medicinens historia." Gunnar Nordenstam - Läkare.

  

I går var det 4 år sen Zally flyttade hem till oss ,hon var då 5 mån.      Liten skruttjänta som blivit stor,snäll ,trevlig,sävlig,förutom inför löp då är det fart på na... gillar mys äter som en häst,ylgnäller tittåtätt,bestämmer över dom flesta hundar,Glider fram som en Drottning,så är hon våran Zally    Tack B för att fick bo med oss. 

Zally fått en tvätt av Stina i dag,vilken lyx att ha sån hjälp

STORkramåtack Stina.

Nu blir det soff mys å tv förståss.

Ha en bra kväll på er

Z  

 
 
Christina

Christina

2 november 2010 21:18

Tycker nog att du ska ta och skicka hit "Den där Stina". Hon behövs här! Här finns massor med skitiga och okammade hundar ;)

http://www.mawerickstars.se

Zabina Nelson

2 november 2010 22:45

NJAEEEE
Tror jag håller väldigt hårt om henne.
Jag brukar inte va knusslig i vanliga fall,, men nu känner jag mig väldigt gniden.
Men vi kan väl vaaa vänner ändå.
Hoppas du kryat på dig.
Har du funderat på bussresan är nog tid att beställa.
KramZ

 
Ingen bild

Zabina

2 november 2010 22:55

Såg du nu har jag hittat där man kan svara åxåååå
Det tar sig sa mordbrännarn

 
junibacken

junibacken

2 november 2010 23:27

nu fungerar det igen ;)

http://junibacken.bloggplatsen.se

 
junibacken

junibacken

3 november 2010 16:42

när du skriver ett nytt inlägg måste du välja längst ner på sidan att du inte behöver godkänna komentarer.

http://junibacken.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zabina Nelson - 16 juni 2011 23:54

   I bland tar det lite tid innan lusten faller på att picka ner några rader....så blev det denna gång   Om ni kommer ihåg så var vi (4 fruntimmer å hund) på turne för nån vecka sen,     Fredagmorgon kommer Maud & Carola farande(handväska å pl...

Av Zabina Nelson - 25 maj 2011 16:20

Fyra fruntimmer & en  hund drar iväg på vår tradition. Hundutställning i Österbybruk,vad jag har väntat på denna helg. Fredag morgon tar vi vårt pick å pack å drar,fika efter vägen är ett måste,vi far inte så många mil innan tar första stoppet...

Av Zabina Nelson - 14 maj 2011 12:16

        Luften har visst gått ur mig efter  valpflytt.       n  Här kommer lite info om tolvveckors vikt å lite bilder från dom som jag träffat i veckan å fått lite info.      mini ZAlly Hudik  2400g  röd Bea Hudik          1900...

Av Zabina Nelson - 25 april 2011 21:29

                          Har haft en kanon påsk med god mat mycke sol Hundar sprungit på stranden vissa badade men mina bara tog fotbad,det är jag glad för.lite bilder från en av stranden bus..       ISAK & BALOO badar ZALLY,WIGGO hittat ...

Av Zabina Nelson - 18 april 2011 23:12

Nu har min dator blivit kry,Tack Jimmy & Janis              Vad tiden går...snart 2 veckor har gått sen våra valpar flyttat till sina nya familjer. Har pratat/mailat med alla,några valpar är lugna några med mer bus i....   Här kommer lite got...

Ovido - Quiz & Flashcards